ورود |عضويت
يكشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400
مرتضی زمانی مسئول زراعت

نام مسئول  : مرتضی زمانی

دفتر کار :‌مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مبارکه طبقه همکف اتاق 209

تلفن تماس :‌52462031

دورنگار : 52462034

تخمین گردش زمان فرآیند برای هر ارباب رجوع :‌ یک هفته

Module Border Module Border
   

بازگشت به صفحه اصلی

بازگشت به صفحه قبل

مراحل صدور دفترچه کشاورزی

الف(  خرید و فروش:

1-      درخواست فروشنده مبنی بر تفکیک یا واگذاری تمام یا قسمتی از از اراضی کشاورزی خود؛ با در دست داشتن دفترچه کشاورزی و یکبرگ کپی برابر اصل سند یا قولنامه.

2-      بررسی درخواست فروشنده و مطابقت با لیست کشاورزان روستای مذکور در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ،‌ که پس از آن از میزان اراضی فروشنده کسر می گردد و یک فقره معرفی نامه به خریدار جهت صدور دفترچه توسط شرکتهای تعاونی ارائه می گردد .

3-      پس از دریافت دفترچه کشاورزی ازشرکت تعاونی محل زندگی لازم است جهت مهر و امضاء دفترچه جدید به مسئول زراعت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مراجعه نمایند .

4-      پس از تایید و مهر و امضای دفترچه ،‌ نام صاحب دفترچه جدید ( یا همان خریدار اراضی ) در لیست کشاورزی روستای مذکور ثبت می گردد .

5-      کلیه مدارک و سوابق از قبیل دفترچه قدیم، کپی قولنامه یا سند وسایر مدارک فروشنده و خریدار در بایگانی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ثبت و ضبط می گردد.

ب(  فوت مالک دفترچه:

1-      ارائه درخواست توسط وراث درجه یک همراه با وکالتنامه محضری یا انحصار وراثت (یا حضور وراث درجه یک با در دست داشتن اصل و کپی شنا سنامه و کارت ملی  در محل مدیریت)  با در دست داشتن دفترچه مالک به مدیریت جهاد کشاورزی.

2-      مکاتبه مدیریت با شرکت های تعاونی جهت تفکیک و صدور دفترچه .

3-      بایگانی مدارک در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان .

  ج(  مفقود شدن دفترچه کشاورزی:

1-      ارائه درخواست توسط کشاورز به مدیریت جهاد کشاورزی جهت صدور دفترچه المثنی همراه با استشهاد محلی و تأئیدیه شورای ا سلامی محل مبنی بر مفقود شدن دفترچه.

2-      مطابقت اسم کشاورز با لیست و سوابق موجود در واحد زراعت و نگهداری مدارک در مدیریت پس از رؤیت اسم کشاورز در لیست مذکور.

3-      پس از بررسی موضوع در واحد،مکاتبه با شرکت های فنی و مشاوره ای در منطقه.

4-      متراژ و مساحی سطح زمین کشاورزی ( GPS ) وکروکی همراه با تحقیقات محلی از معتمدین و شورای ا سلامی توسط شرکت های فنی و مشاوره ای.

5-      پس از تحقیقات و بررسی لازم توسط شرکت ها و مکاتبه با مدیریت صدور دفترچه کشاورزی صورت می گیرد.

د(  آتش سوزی:

1-      ارائه درخواست و استشهاد محلی و گواهی تأئیدیه از کلانتری به مدیریت جهاد کشاورزی.

2-      مطابقت اسم کشاورز با لیست و سوابق موجود درمدیریت ( واحد زراعت).

3-      متراژ و مساحی سطح زمین کشاورزی ( GPS )، کروکی همراه با تحقیقات محلی از معتمدین و شورای اسلامی توسط شرکت های فنی و مشاوره ای.

4-      پس از اطمینان لازم توسط شرکت ها و مکاتبه با مدیریت صدور دفترچه کشاورزی انجام می گیرد.

 

بازگشت به صفحه اصلی

Module Border Module Border
  كاربران بر خط
عضويت عضويت:
Latest New User آخرين:
New Today ورودي امروز: 0
New Yesterday ورودي ديروز: 0
Overall Users در مجموع : 461

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 112
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 112

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1655037
Visitors بازديد هاي امروز: 1301
Visitors بازديد هاي ديروز: 1210

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1400/02/26 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا