ورود |عضويت
چهارشنبه 30 مهر ماه 1399
Module Border Module Border
   

بازگشت به صفحه اصلی

بسمه تعالی

از کسی که یک روز را بگذراند و در کارهای مسلمانان نکوشد از من نیست .

پیامبر اکرم (ص)

منشور اخلاقی

از آنجایی که تاکید منابع اعتقادی ما ( قرآن و عترت ) همواره بر رعایت نظم و انضباط و رفتار حسنه وعدل وانصاف واحساس مسئولیت و ... می باشد وظیفه ماست که در جهت تحقق آن تلاش و بر اجرای هرچه بهتر آن در قالب منشور اخلاقی سازمان همت نماییم و توفیق همکاران محترم را در هرچه بهتر اجرا نمودن این منشور از خداوند متعال آرزومندیم .

1.      قوانین و مقررات سازمان به دقت رعایت شود.

2.      نسبت به همکاران وارباب رجوع با خوشرویی و متانت رفتار شود .

3.      از اسراف و مصرف بیهوده امکانات واموال سازمان جلوگیری شود .

4.      از اختیارات و قدرت سازمانی استفاده صحیح صورت گیرد .

5.      فعالیت ها زمان گذاری شود و بر اساس زمان پیش بینی شده انجام گیرد .

6.      نسبت به حرفه و سازمان متبوع خود احساس مسئولیت داشته باشد .

7.      رازدار و از افشاء اسناد محرمانه خودداری کند.

8.      حسب مورد از وسایل ایمنی استفاده گردد .

9.      از استعمال دخانیات به ویِژه در محیط کار پرهیز شود .

10.  از پوشش مناسب با عرف و فرهنگ جامعه استفاده شود .

11.  سعی شود بین زندگی شغلی و خانوادگی توازن واعتدال برقرار شود.

12.  از مظاهر فساد اداری نظیر توصیه و سفارش در انجام کار دوری شود .

13.  به موقع در محل حضور یافته و در ارتباط با همکاران و ارباب رجوع وقت شناسی رعایت گردد .

14.  راهنمایی و اطلاعات لازم بطور کامل در اختیار مراجعان قرار گیرد و از سرگردانی آنها جلوگیری شود .

15.  فضای مراودت به گونه ای باشد که مراجعان به مسئولان و کارکنان اطمینان کامل داشته باشند .

16.  اطلاعات لازم جهت انجام خدمات بهینه و تسریع دراجرای امور به نحو مطلوب به همکاران ارائه گردد .

17.  انجام وظایف بصورت موثر و کارآمد همراه با سرعت و منطبق با قوانین و مقررات سازمانی صورت گیرد .

18.  فعالیتها براساس روش مستند و مشخص انجام شود نه بر اساس سلیقه کارکنان یا مدیران .

19.  اهداف سازمان بطور صحیح درک شود و اهداف فردی با آن همسویی داشته باشد .

20.  از تسلیم مدارک واسناد به اشخاصی که حق دریافت آن را ندارند خودداری شود .

21.  از شایعه سازی ،‌ تهمت ،‌ غیبت ،‌ خبرچینی و هر اقدامی که صمیمیت و اعتماد کارکنان را تضعیف می کند پرهیز شود .

22.  تجهیزات و اشیاء‌ بصورت دقیق و منظم استقرار یابند ،‌ به نحوی که در زمان مورد نظر به راحتی در دسترس باشند .

23.  ارائه خدمات به ارباب رجوع با رعایت عدالت وانصاف و بدون تبعیض (قومی ،‌ جنسی ،‌ خویشاوندی ،‌مذهبی و ...) صورت گیرد .

24.  به صحبت ها و خواسته های مراجعان به دقت گوش داده شود و در پاسخگویی و ارائه خدمت به آنها حداکثر تلاش صورت گیرد .

25.  در صورت مشاهده هرگونه سوء‌استفاده از شغل و موقعیت شغلی ،‌ موضوع به مسئولین ذیربط اطلاع داده شود .

 

بازگشت به صفحه اصلی

Module Border Module Border
  كاربران بر خط
عضويت عضويت:
Latest New User آخرين:
New Today ورودي امروز: 0
New Yesterday ورودي ديروز: 0
Overall Users در مجموع : 458

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 47
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 47

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1463977
Visitors بازديد هاي امروز: 306
Visitors بازديد هاي ديروز: 1148

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1399/07/30 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا