ورود |عضويت
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/12/28

جلسه کارگروه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در محل فرمانداری


جلسه کارگروه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی ، به ریاست فرماندار محترم شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان مبارکه یرگزار گردید .

جلسه کارگروه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی راس ساعت 30/8 صبح روز یکشنبه مورخ 22/12/95 با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و به ریاست فرماندار محترم شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان مبارکه یرگزار گردید .

در ابتدا جناب آقای دکتر ذاکر فرماندار شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته منابع طبیعی به حاضرین در جلسه خوش آمد گفتند. فرماندار شهرستان از اقدامات ادارات  منایع طبیعی  و محیط زیست شهرستان برای اجرای مصوبات کارگروه پسماند و احیاء فضای آلوده در مرز مشترک شهرستان مبارکه و شهرستان شهرضا و شبکه دامپزشکی شهرستان برای جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان قدردانی نمودند ، ایشان همچنین با توجه به وضعیت بارندگی در استان و حوزه آبخیز زاینده رود تاکید کردند که بحران آب باید جدی گرفته شود.

برابر دستور کار جلسه در ابتدا مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و ادارات مختلف بسته به موضوع، اقدامات انجام شده را گزارش نمودند.

برابر دستور کار دوم جلسه نماینده اداره منابع آب شهرستان به وضعیت موجود آب در پشت سد زاینده رود و کاهش 33 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کردند و در خصوص رها سازی آب برای کشتهای بهاره نماینده شرکت میر آب زاینده رود اظهار داشت تصمیم گیری نهایی در این رابطه به آخر اسفند ماه موکول شده است و بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تامین آب کافی از بارندگی بهاره و کفایت موجودی آب در پشت سد زاینده رود از اردیبهشت ماه سال بعد طی 5 مرحله 8 روزه در ماههای مختلف رها سازی اعمال خواهد شد .

در ادامه و برابر دستور کار دیگر جلسه مهندس خاکی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان توضیحات جامعی در خصوص پیشرفت طرح کاداستر اراضی کشاورزی شهرستان ، اقدامات زیر بنایی انجام شده در نیمه دوم سال 1395 و طرح نظام جامع پهنه بندی اراضی کشاورزی شهرستان به حاضرین در جلسه ارائه دادند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
  كاربران بر خط
عضويت عضويت:
Latest New User آخرين:
New Today ورودي امروز: 0
New Yesterday ورودي ديروز: 0
Overall Users در مجموع : 505

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 86
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 86

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3454501
Visitors بازديد هاي امروز: 489
Visitors بازديد هاي ديروز: 2045

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا